Mormor & morfar =)

Ja idag ska man till mormor och morfar på påskmiddag =) ska bli riktigt nice det =) Inte så ofta man är där så man blir lite sprallig att få åka dit och träffa dom och lite andra från släkten =) Vi åker dit cirkus vid 12 tiden =) Dom andra kmr dit vid 4, ja ville åka dit tidigare för att hjälpa mormor lite granna med allt dukande och lagande och så =) Det uppskattade hon iallafall =) Klev upp 08.15 ungefär, drog mig i sängen ett tag innan ja orkade kliva upp då Nemo tjatade på mig, haha =) Sen så blev det en härligt go och varm dusch =) Sen så vare Nemo's tur i duschen som inte alls uppskattades lika mkt av honom, han hatar att få vatten i ansiktet, han skriker verkligen, men det går juh snabbt så han överlever juh =) haha! Har dessutom börjat koka kaffe på mornarna, inte ofta det hände förut innan vi flyttade hit, och det är juh till bara mig och Jesper =) Kokade bara kaffe då folk kom förbi på fika förut =P Aja, intresseboken antecknar, haha =D Sen grannfejden igår va så sjukt löjlig, herre jisses, mkt att bråka om, båda partnerna var som ett par snorungar, sandlåde nivå alltså, bråka för bara bråkandes skull! Men roligt var det och man fick sina goda skratt =D haha! Nä nu ska ja ta och fixa till mig lite innan det är dax att åka till mormor =) Hare bra alla!

Ännu engång Glad Påsk

Jag är så sjukt duktig som uppdaterar min blogg såhär ofta nu =) Läs och Njut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback