Jamen!

Glad påsk på er alla!



Morrn Morrn, Fick sovmorgon idag för Nemo, vi vaknade 09.30 av att han kacklade i sängen =D Tänkte usch fy, klockan är nog bara 7 med hallelulja, klockan va juh faktiskt 09.30 då blev man glad =) Ja igår va det mys hos min mormor och morfar iaf =) Go middag blev det, kycklinggratäng & klyftpotatis =) Nammm! Älskar hennes mat, den är alltid god =) Åhh hennes tjockpannkaka kan ingen annnan slå =) Ja sen snackade man strunt med släkten tills 19.30 då man kände att det kanske är dax att åka hem för det va juh snart sovdax för Nemo =) Åkte hem strax efter det och Nemo fick sitt påskägg från mig & jesper =) Så lycklig han blev =) Sen så bestämade jag mig för att gå och hälsa på Patric en stund, gick dit och va där i 1½ timme typ =) Sen hem, lata sig framför tv:en sen hoppa man i säng =) Det va typ min dag igår =) Och underbart vilket fint väder det var igår alltså! SOOOOOL, älskar sol! Men idag äre destovärre ingen sol =( Vi som tänkt gå ut på stan senare och träffa lite folk, men nu har man ingen vidare lust längre då det är så kyligt och dimmigt ute, hoppas det klarnar upp, då blir jag glad! =) Inget alls annars planerat idag, får se vad dagen har att erbjuda =) Hare bra alla!

Älskar min familj =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Loke blev 8 månader den 29e mars :) Oj, hade han så många tänder? Loke fick sina första när han var ca 5 månader. När jag kommer hem till Trollhättan ska jag fixa fram ett kort på johannes med :) Ja, så kan det ju vara. för han är ju väldigt glad i mat! :) tack för tipset! ska testa de nästa gång å se om det blir bättre. Allt bra med dig?

2009-04-11 @ 15:24:23
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Jodå, det är fint :) Är ju hemma i norrland nu och det är ju alltid härligt! :)

2009-04-11 @ 16:55:54
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback