Jamen hej =)

Nu tänkte ja va duktig och skriva... Men vad ska ja skriva då? Det vet jag juh inte =D haha!


Vad har hänt dessa 2 dagar? Jo igår var det besiktning på gammla lägenheten och det gick hur bra som helst, inga anmärkningar alls =) Har juh varit med och besiktat lägenheterna ja haft 3 gånger tidigare så denna var den 4:e och sista på ett bra tag hoppas jag, verkar iaf som att man har väldigt lugna grannar och några är juh faktiskt i min ålder =) Storm trivs här än så länge =) Annars så var det lugna puckar igår förutom att jag gjorde så att vi fick ett virus på datorn =S MINDRE LYCKAT! Så jesper var tvungen att ta bort windows åså skaffade Linux ist eller va fan det heter =) Duger än men ja är juh ändå mest kär i windows =P

Idag, vad har ja gjort? Vakna 07.00 av Nemo vill kliva upp, ja som hade ställt väckaren på 07.15, hade han inte kunnat hålla sig en liiiiiten stund till =P Men Jesper gick upp med han medans jag låg och drog mig till kvart över 7 ändå så =) Sen vare bara att kliva upp, fixa välling åt Nemo och byta blöja titta lite på tv klä på Nemo sen gå till dagiset med han =) Sen när ja kom hem somna ja på soffan så Jesper var snäll och gick och hämtade honom på dagiset sen =D Annars så blir det en väldigt go middag idag, har gjort en alldeles egen kycklingsallad med, Kyckling, Isbergssallad, Minimajs, Tomat, Gurka & Rödlök =) Blir mums mums det! Nu ska ja skutta ut på balkongen och ta en rök hade jag tänkt =)

Höres kära blogg <3

Denna fantastiskt söta kattunge kmr till oss i Maj månad =)
Jag måste säga att det går nog inte att hitta nån sötare kattunge! Fluff ska den nog få heta för den ser juh verkligen ut som en liten bomullstuss =D



Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Märkte att du hade nå virus, du skickade konstiga länkar till mej.. xD

2009-04-07 @ 15:10:48
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Veronica

Nu har du fått mail på småmissarna. :)

2009-04-07 @ 15:44:22
URL: http:///veriz.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Sicken söt liten en :D

2009-04-08 @ 08:21:13
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback