Dålig på rubriker :S

Ja men inget händer mer änn jobb jobb jobb tyvärr :S Hela helgen va det jobb =) Hade äntligen en ledig dag idag men då har ja lång pass imorgon igen :S 14.00-22.15, men som tur jobbar KIKKI , den absolut bäste på hemköp! =) Annars så har det varit lugna puckar =) Låg och lata mig i solen i helgen innan det va dax för jobb =) Och Nemo fick va ute och leka för fulla muggar, åså tog vi fram hans tre hjuling, snacka om att grabben blev lycklig då! Cyckla som ett tok, åkte ner för backar drog sig upp och ner sen igen =) Han älskar verkligen att vara ute och leka =D Sitt och snackar med sys på msn, man inser då hur mkt man saknar henne, hon bor juh liksom nere i sthlm nu och pluggar till journalist, hemma lite då och då men ändå har man typ inte tid att ses mer än 30 min känns det som, hon har juh så många hon ska träffa då hon kmr upp, men men sånt är livet här i västernorrland, man hamnar sist i kön =P Sen jobbar ja på sista april mellan 16.00-20.15 och efter det vet ja inte alls vad ja ska hitta på, nån som har nån ide? Vad ska ni göra? Tell me! ;)  Barnlediga veckan nu också, ångest för fulla muggar för ja saknar honom så fort han gått utanför dörren, min älskade lilla Nemo som mamma älskar av hela sitt hjärta =) Han va och klippte sig hos frisören idag och han blev så himmla vacker, frisören fixa till och med frissan på han efter med lite wax åså fick han en leksaks bil hem för att han är så snäll och låter hon klippa honom utan nå stök utan han sitter där som en liten ängel! =D Jag har även fixat lite med min hårfärg med, fixade äntligen utväxten, HATAR UTVÄXT, så nu har ja svart underhår och rött överhår =) Nice nice, men ja är ändå så sugen på att ha det hel svart ist =S Liksom lite mer jag tro jag. Men ja vill ju bli mer brun annars ser man ut som ett lik o kolsvart går =S Får börja sola solarium och trycka mig ut mera då det är fin väder och sol ute =D Men det är ändå inte lätt alla gånger då man har Nemo, man kan inte bara sätta sig och sola och kolla åt ett annat håll för då är han väll helt plötsligt försvunnen, och ja som är så mammig så får ja stå ut med att inte sola då han är hemma, men då han inte är hemma då är det såklart ingen jävla sol, pissed jag blir då! Gahh! Men det är ett par dagar kvar i veckan, hoppas det blir liiiiite sol iaf =D Men nu ska ja snart hoppa i säng hade ja tänkt! Höres om nån dag då ja orka skriva igen xD haha! Herrå gott folk!

En fråga, hur många älskar sin kropp som läser min blogg? Ja hatar min =P


R.I.P Emma! Och krya på dig Jossan



Jag är dålig på att ta nya kort, ja vet :S Men kameran gillar inte mitt utseende xD haha!

Kommentarer
Postat av: Zabine

jag älskar oftast min! ;) OFTAST ! PUSS gumman

2009-04-28 @ 09:30:40
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback