Blogg torka

10.53
Ja då har det än en gång varit blogg torka =P Har inte alls orkat blogga nått =P Känner mig fruktansvärt lat =P Sen vet jag juh typ inte vad ja ska skriva heller =P Mena det jag gör på dagarna är att ja jobbar eller är hemma... Nu är det juh min vecka med Nemo med så det blir inte mkt ut och skutta då på kvällarna heller, men det gör absolut ingenting då ja har min ängel hemma ;) Helgen blir låååång och dryg, jobb hela helgen, Fre 13.30-22.15 Lör 15.00-22.15 & Sön 15.00-22.15, men pengar det blire och det känns juh inte helt fel ;) Och ja hemköp ska snart börja ha öppet till 23.00 ist, helt sjukt enligt mig men som vikarie lär ja få mer jobb ;) hehe! Sen fyller juh Elionor´s son Emil 3 år på lördag med och man har ingen möjlighet att åka dit för jobbet, menar, hon är juh 9 mil härifrån, rättare sagt i Sundsvall. SÅ det får bli nångång senare vi kmr ner och grattar Emil i efterskott =) Sen så längtar jag så fruktansvärt efter min katt! Känns som en evighet innan jag får honom :( Men snart så! :D Nä nu ska ja dricka mitt kaffe sen så äre dax att hämta Nemo på dagis! Sen en engång kunde ja inte låta bli kanylen utan piercade min vänsta sida av underläppen med, så nu har ja 3 där ;)  Hej svejs!


13.42
Nu ska ja gå och fixa iordning kebabskav, ska äta pitabröd med det idag och en massa sallad till, Mums! Börjar juh jobba 16.00-22.15 så måste fixa middagen nu :S




Jag ska gratta Zabine & hennes tvilling Fanny som fyller år idag! Grattis snyggos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback