Imorgon :)

Ja Imorgon blir Nemo 2 år :D Helt fantastiskt kan ja lova! Kan inte första hur snabbt tiden går, snart blir han 15 och ska ha sin jäkla mopedjävel och kallar mig kärring och massa såna grejjor som dom gör i den åldern -haha-

Jobbat idag med då, var potatisgratäng & skinka som första val idag och korv, potatis & kålstuvning som andra val :P Dom åt som attans iallfall :) Söla ner mig själv som en gris tro ja på jobbet :P Sen sista timmen så hade ja inget och göra så slog en signal till pappsen och snackade lite :) Så kul att han kmr imorgon :D Medans ja snacka me dhan hade ja en äckel geting som jagade mig, hatar getingar! Sprang och små skrek då den kom efter mig :O -haha- Hoppas ingen hörde mig ;) Men pappa är här vid 4-5 tiden imorgon :D Sweeet!

Näää nu tro jag att ja ska gå och laga lite mat faktiskt, men vet inte vad ? Få se vad man hitt på alltså :P Nått lär de juh bli ;)

Älskar Nemo och Jesper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback