Hahahahaha!

Therese, Therese, Therese! Hur trög man kan va! Block mongo!

Dagen igår, vaknade halv 9 ungefär för att broder ringer och frågat om Jesper skulle kunna bränna nån cd-skiva åt honom så han kunde lyssna på lite musik, självklart kan vi det :) Ringde Andreas sen och fråga om vi skulle ta en fika på stan, saknade Nemo så mkt så ville träffa han och pussa & gosa med han :) Andreas har han från mån-ons då :) Sen fre-lör också :) Andreas och Nemo kom in och vi gick och tog en fika :) Sen följde jag med Andreas hem en stund för att se hur han har det hemma, stökigt va det och luktade väldigt instängt annars va juh allt bra där.. kom hem vid 2 tiden, satt här en stund sen så gick ja och mamma & hälsade på broder :) Snackade lite strunt med han :) Efter det så mötte jag upp Jesper efter jobbet och vi gick och köpte cd-skivor så vi kunde bränna lite musik åt broder :) köpte en sallad på bakfickan med :) Go salladerna där! gick hem brände skivorna och gick sedan till brorsan och lämnade dom och snackade lite :) Gick hem vid 7 tiden, kom dit strax innan 6 :) Päivi, Pelle & flisan kom förbi samtidigt som vi var hos brorsan med :) Efter vi varit hos brorsan så gick vi på hemkpöp, handlade hem lite go saker :) Vart sugen på nått gott :) Hem, myste, såg på top model och gick och la oss sen typ :)
Jävla block mongo som körde på Elionor´s barnvagn med Nova sittandes i! Läs henne blogg så får ni höra http://Bellan85.blogg.se

Ja :) Dagen börja med av en marddrömm inatt, mindre kul då :P klev upp, tog en morgon cigg, satte mig här en stund och kollade runt och betalade lite räkningar, kände att ja måste gå och diska va lite disk kvar sen igår, tog tag i saken och diskade och sen slog jag på en tvättmaskin med :) Så duktig jag är, ska dammsuga senare, orka inte nu :P Så har dagen sett ut än så länge :P Mina planer för eftermiddagen/kvällen är att då kommer Nemo hem från Andreas och sen ska jag, Nemo & Jesper gå till min bror och hälsa på :) Blir skit bra de :) Nemo måste juh få hälsa på Dennis innan han drar iväg ett tag :( Men det ordnar sig! Skriver kanske nån rad senare ikväll då man vet vad mer som hänt :) Hare bra alla! Herrå!

Älskar Nemo & Jesper

   Älskar er --- > 

Kommentarer
Postat av: therese

schysst du är tillbaka då

2008-10-01 @ 22:23:07
Postat av: therese

schysst du är tillbaka dåå

2008-10-01 @ 22:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback