Latare än latast

På att skriva min blogg, känns så drygt att sitta och skriva 50 meningar här varje dag typ :P Och skriver man för lite så klagar folk för att man har skrivit för lite ( humm syster) XD
Ja men det har varit en bra helg, har jobbat och slitit och varit ute på kramm med en massa vänner :) Va riktigt riktigt kul hos Fritte & Cissi på fest! Fler gånger säger jag bara! Igår jobbade jag kväll och ja har även jobbat idag, fast dag då :) SÅ nu sitt man här och Nemo tittar på filmen "Bilar" , han ÄLSKAR dej filmen :) Min sötnos! Nää nu ska ja snart gå och laga mat då :) Blir korvstroganoff och ris, Gott!

Herrå!

Älskar Jesper! Älskar Nemo! <3

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Skrällen det, att han skulle gilla den filmen ;)

2008-11-04 @ 18:35:30
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback