Hemköp

Ja nu ringde hemköp för en liten stund sen, nu vill dom att ja ska jobba imorgon från 13.00-20.15 och samma på onsdag och sen på torsdag 14.00-17.00, känns juh så himmla bra att dom ringer mig :D Så nu jobbar man på utternsförskola hela veckan från 07.30-12.30 sen kvällar på hemköp :) Jobbar på hemköp på lördag med från 15.00-22.15, innebär cash! Tjing Tjing! Nu går ja och längtar efter nästa lön eftersom ja vet vad jag får denna månad juh! Trivs på hemköp väldigt mkt! Kikki är nog den som ja står närmast där nu, i min ålder och vi jobbar mkt tillsammans.

Var mindre roligt att gå till jobbet imorse. storm och snöoväder, inte min grejj! Sen att man måste gå till andra sidan stan för att komma till jobbet gör det juh bara ännu drygare! + en unge på nästan 15 kg och en barnvagn, motvind och djupsnö, USCH! Men ja överlevde, fick röra lite på fläsket ist! hahaha!

Nehh nu ska jag gå och laga lite mat, Fiskpinnar & Potatis, Mumma!

Älskar Jesper och Nemo!


Kommentarer
Postat av: elin

Tackar!! jajjemensan d ska jag!!

2008-11-24 @ 18:27:40
URL: http://absolutelinhagglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback