Helgen

Ja helgen har varit så himmla lugn, har typ bara legat och sovit och myst med Jesper, har varit Andreas helg med Nemo så då har man varit barnledig. Ikväll blir det jobb från 19.00 toll 22.15 på hemköp, kikki ringde mig igår och frågade om ja kunde ta dom sista timmarna för Gun och självklart kan ja det :) Super! Sen jobbar ja hela veckan på utterns förskola med, börjar 07.30-12.30, det jobbiga är att dagiset ligger på andra sidan stan typ :P Men man får härda ut, man får juh motionera lite iallfall! Sen jobbar ja nästa lördag med från 15.00-22.15 så det blir en veckas jobb i streck nu och ja har en känsla av att ja kommer va dyngtrött på lördag kväll, förhoppningsvis får ja lite sovmorgon av min älskling på lördagsmorgonen så man får vila upp sig lite och ladda batterierna! Kolla vad ja skulle få i lön från hemköp med och blev faktiskt riktigt glad över vad ja ska få därifrån, 8964 kr och då har ja ändå inte jobbar på 14 dagar den måndaden så det märks juh att man jobbar många kvällar iallafall med all OB, det lönar sig! Sen ska jag juh få från centralköket med, en mindre summa komma det vara men skulle tro efter att ja fått båda lönerna ligger det runt 12000-13000 på kontot iallafall :) Så det känns juh bra nu när det är julklapps handling :D Jesper får juh sin lön på 12600 också så jag säger bara WOHO! JULKLAPPAR TILL NEMO! Nu håller ja på att göra tjock pannkaka också, och gud vad gott! Ringde Andreas och sa att han kunde komma hem med Nemo till 4 för att han också skulle få pannkaka eftersom han älskar det! Min go grabb, va juh tänkt att ja skulle baka pepparkakor med honom ikväll men det blev juh jobb ist och vi får ta det imorgon kväll ist! Sen har syster yster varit hemma i helgen med, slingade hennes hår och det var super trevligt att äntligen få se henne igen! Nehh nu ska jag ut och röka, sen duka bordet och vänta på att tjock pannkakan ska bli klar!

Herrå!

Älskar Jesper & Nemo!
Tror Nemo & Syrran håller på att somna på bilden lr så är det bara en stark blixt :D


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej



Skönt att du får jobba så mycket, kan ju inte vara lätt o få jobb i Kramfors. Kul o se en bild på Frida, länge sedan man träffade henne, du får hälsa från oss. Nu ska jag sova, är så himla trött. Ha det bra. Hälsa Jesper o krama lill-Nemo.



Kram från kusin Sandra o Molly

2008-11-24 @ 21:14:43
URL: http://sandraomolly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback