Hej kära blogg!

Ja ni har väll märkt att ja varit lika kass som vanligt att skriva min blogg, men denna vecka har ja faktiskt en riktigt bra anledning till det! Ja har jobbat som bara den, Månad 07.30-12.20 (lugn dag) , Tisdag 07.30-12.20 sen 13.00-20.15 , Onsdag 07.30-12.30 sen 13.00-20.15 , Torsdag 07.30-12.30 sen 14.00-17.00 (ganska lugn) , Fredag 07.30-12.30 sen 15.00-20.15 , Lördag 15.00-22.15 ! Jag har verkligen inte haft orken att skriva nått utan har varit dyng trött! Dagarna har varit på Utterns förskola och på kvällarna Hemköp, dubbla jobb, men så är det att vara vikarie, man kan inte tacka nej. Så nu vet ni typ hur min vecka har varit.

Idag har man varit jätte duktig iallfall, Nemo gubben skulle upp vid 06.50 imorse, men vi låg och mesade oss i sängen till 07.30, Sköööööönt! Sen klev ja och Nemo upp medans Jesper fick sovmorgon till 09.30. Ja strök jul gardiner och pyntade en massa och ja är super nöjd hur allt blev! Tomtar överallt, haha! Sen gick vi ut på skyllsöndan med mamma, träffade typ hela släckten där och små surra lite om allt möjligt. Va riktigt trevligt! Sen så skulle Nemo till Andreas, han blir där tills på onsdag, skönt att få ha det lite lungt efter en sånhär vecka men ja saknar han sjukt mkt redan! Nemo min älskade älskling!

Har nyss tagit en dusch, super skönt! Sitter och väntar på att klockan ska gå så man kan kila över till grannarna, Karin ska locka håret på mig och ja på henne, vi ska till brista imorgon jag, Karin, Jesper & Micke :) Bir skit bra! Har ca:8500 kr att köpa julklappar för så det känns toppen det kan ja lova! Men det blir juh lite små saker man köper till sig själv med men det mesta går åt på min älsklings gubbe Nemo! Måste säga att dom är de bästa grannar man kan ha :) Skit härliga människor! Man hjälps åt om det är något :)

Får se om ja har orken att skriva nått i bloggen imorgon om vad man köpte, det lär märkas!

Hare bra alla! Kramsi Kram

Min lilla dvärhamster "Det" har fått en nytt hem!


Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

Naw vikket söt litet hem..

Näe då det är ingen chans att dom rymmer därifrån, är ett hamsterbur..

2008-11-30 @ 18:22:12
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: ElliCaramelli

jaa sorry, glömde svara på det.. hmm..



Vet ej om jag kan ta mej till Birsta imorgon, är ju hemma själv med båda kidsen.Inte ute på msn?

2008-11-30 @ 22:10:04
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback