Älskade <3

Jesper : Jag älskar dig enormt mkt, du är så fantastisk och jag skulle aldrig vilja vara med nån annan än dig. Bara av att titta på dig så blir man knäsvag, du är så otroligt vacker! Du får mig att känna mig som världens bästa tjej, och ja blir lika lycklig nu som första gången du sa att du älskade mig! Du & Jag Föralltid!


Nemo : Trotts att du spiller ut en massa saft under soffan så mamma får ställa sig och knäskrubba där under så älskar jag dig enormt mkt! Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig. Första gången ja fick se dig, gud vad lycklig jag va! Den vackraste pojken i hela världen!



Sen ska ja tacka alla som skrev en kommentar i förra inlägget! Ni lyckades få en att le :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback