Undra vilka...

Funderar lite på vilka som besöker min blogg dagligen trots att jag inte skrivit något.
Några stalkers kanske ;) Livet är så bra som det kan just nu, eller ja problem finns det
alltid. Men det blir vad man gör det till. Har äntligen lyckats töja upp höger öra 18mm nu
också, tog ett tag men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge säger man ;)
 
Har världens julkänslor fast det inte finns en snöflinga ute på backen, längtar verkligen tills
man får fira jul med Tobias & Nemo. Eller ja Nemo kommer jag ha en stund på julaftons
morgonen innan han åker till sin pappa :/ Tur man har Tobbe iaf.
 
Föresten så har jag heller inte berättat att vi flyttat, till en ny lägenhet uppe på bruket. Och
gud så nöjda vi är över vårat hem nu, kunde inte ha blivit bättre. 
 
Har även fått mormor & morfars gamla tvättmaskin, så super nöjd! Slipper man tvättstugan.
Har även en ny liten familjemedlem som heter Bibbi, en svart liten kattflicka :)
 
Nemo är i övrigt 1.22 lång & väger 24,5kg, börjar bli riktigt stor nu min lilla stjärna! Kan inte
förstå att han är 7 år, 7ÅR!!!! Han va nyss nyfödd liten pojke på 50cm & vägde 3440g.
MAMMAS FINA!
 

Kör på lite bilder nu också :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback