Uppdaterar via mobilen

Härliga 1 maj. Eller? :P ingen speciell dag alls enligt mig mer än att det är ett steg närmare sommaren. Och som jag längtar efter dom gröna träden, varma vindarna, älskade utekvällarna, grillning osv osv osv. Sommaren är lätt den bästa årstiden på hela året, även fast det kanske regnar 90% av den svenska sommaren så slipper man kylan, slasket, halkan och ja allt sånt.

Igår på sista april så följde jag och nemo med mamma på majbrasa, dock höll vi på frysa ihjäl så det blev inte långvarigt. Drog hem till henne och drack kaffe, sen fick jag besök av Maria på kvällen. Och då hon drog hem så kom sedan Ulf och va social. Så det va grymt skönt att slippa en ensam kväll kan jag lova, bara skratta och ha det trevligt. Va väll vaken till sisådär 3 nångång innan man tvärdäcka i sängen. Ja nu har jag iaf skrivit nått. Hoppas alla får en fantastisk dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback