Jag fick det bäst jag

Men heeeeeeej på er, det va nå dagar sedan nu. Livet har verkligen sina upp och ner gångar, jag har
min största kärlek här som gör mig super lycklig, fick det bäst jag. Men samtidigt har jag en ständig oro
över min älskademormor som är allvarligt sjuk. Längtar tills nästa helg då bror kommer hit och vi alla syskon, mamma &Nemo ska åka och hälsa på henne på sjukhuset. Bestämt att då blir det ett foto på oss syskon & mormortillsammans, ett minne för livet som sedan ska förverkligas till ett riktigt foto som ska pryda min vägg. Ska strax ringa henne och tjattra lite. Sen blir det en dusch och bara sitta och filosofera och se vad kvällen har
ett erbjuda. Mja, det var väll det för denna gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback