GUD VAD NI ÄR UNDERBARA

(Några andra fantastiska personer fick en rad under bilden.)
Det är väll fördjävla fantastiskt underbart vilken fin vän man har!
VILKEN TUR JAG HAR, som får spendera restern av mitt liv bredvid en vän som dig!
JAG ÄLSKAR DIG
 
❤  Elionor
 
 
Och jag ska naturligtsvis inte glömma bort andra fantastiska människor som sprider
ljus i mitt liv också. Fina Fina Fina Maria, gullnosen Amanda, go Ulf & älskade Tobias. Fan
vad ni alla gör mig glad, om ni bara visste! jag älskar er allihopa, till månen och tillbaka.
 
Och på tal om nått helt annat, som är galet tragiskt ist. Idag så jordfästes du. Jag & Nemo hälsade
farväl via en vän som var där hos dig. Vila i frid Ingo!
 
Och ännu engång till nått helt annat, hört från Jimmy igen. Och så jävla glad jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback