Rött

Vilken härlig dag det varit! Eller ja, Nemo va en riktig gnällspik i morse och ville inte alls till
skolan utan ville va hemma med mig. Va inte så mycket att göra mer än att släpa honom dit
och sedan springa iväg till jobbet, 5 min sen. Tur man jobbar med mamma, som sedan dock
skrattar åt mig ;) Hur som haver så jobba ja 7-14.30, sen iväg och köpte blekning innan jag
skulle hämta Nemo och vidare mot Amandus, Jonas & Milton. Amandus blekte mitt hår åter
igen och satte sedan i rödtoning. Så nu blev det som ja ville, till och med bättre! Sjukt nöjd så
det är galet. Nemo har också varit en ängel hela vägen hem, på affären och även hemma. Så
mys då han är go älsklings pojken min, dock blev han lite gnällig sista 10 min innan han råka
tvärsomna i min famn i soffan, märkte inte ens att grabben somnade. Så där gick det undan ;)
 
Får väll se vad helgen har att erbjuda, lär bli lugn med massa bus & lek med min fina son!
 
Blev lite skillnad från igår. Woop woop!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback