Rakryggad

Apdålig uppdatering. Blir så då man varit utan internet nån dag. Eller ja bara haft via
mobilen om man säger så. Men nu är jag tillbaka lite iallafall, och uppdateringarna sker
ju lite då och då.
 
Hur som haver, igår hade jag en sån inått helvetes magsmärta och låg näst intill och grät.
Kunde inte sitta, stå eller ligga utan att det hög i magen. Varit tufft nu i 1 vecka, dock har
det sin orsak skulle jag tro. Idag har ja knaprat värkmedicin som godis och det känns ju lite
bättre faktiskt, förmågan att stå rakryggad finns iallafall. HALLELULJA!
 
Och dagen har varit bra än så länge faktiskt, hoppas kvällen blir lika bra. Har även beställt
kläder idag, så spenderarbyxorna måste ja ha tagit på mig imorse. Så nu längtar man en
aning tills dom kommer också. Har länge velat ha en tjocktröja med nitar på axlarna, och nu
blev det 2 st, i olika färger då förstås + mer ;)
 
Nobody sees - Nobody knows
We are a secret - can't be exposed
That's how it is - That's how it goes
Far from the others
Close to each other

That's when we uncover cover cover
That's when we uncover cover cover

We could build a universe right here
All the world could disappear
Wouldn't notice, wouldn't care
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback