Galet spännande

Alldels nyss har ja gjort nått som jag aldrig gjort förut. En tanke på att det faktiskt
är någon som betyder mer än vad personen tror. Jag säger dock inte alls vad det är, det
förblir en hemlighet för er. Mina vänner puschade mig att göra det iallafall. 
Det är omtanken som räknas antar jag iallafall
 
Hur som haver haft en awesome dag. Blev först kaffe med Jimmy, Andreas & Kathrine + barn
nere på bilbolaget eller vad det heter. Sen en sväng på dollar för att shopa hem lite nödvändigt
grejs och sen in på stan för att möta upp Charlotte, Anton & Enya som sedan hängde på hem
till mig. Dom drog nyss hem och jag och Nemo ska snart ner mot stan igen för att möta mamma
så jag får hennes hemnyckel, ska kolla blixten imorgon (hennes kattunge) och passa på att tvätta
en maskin där med då hon är borta ;) Nä på med ytterkläder och ut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback