Tuff Tuff

Ja man börjar väll med ett hej... det har varit några tunga dagar nu efter då mormor gått bort. Och jag
är evigt tacksam som haft min älskade Tobias här hos mig under denna tid, och imorgon sticker han
och jag ner till Uppsala. Kommer bli en sjukt stressad dag känner ja, iaf för mig som har lätt att stressa
upp mig helt i onödan. Ska också bli väldigt spännande och höra vad läkaren har att säga, och vad hans
utlåtande kommer att bli. Hur som haver har ja nyss klippt älsklings hår och han klippte ner mina sidecuts
då dom blivit lite för långa, nu är hårfärgen på mitt huvud och ja kommer se ut som folk igen. Skönt. I övrigt
har Nemo totalt dumpat mig, han är helt galen i Tobias. Så jävla underbart & sött.
Ja det va väll det jag hade att dela utav mig denna gång.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback