Pirret i magen

Dagen har varit riktigt bra än så länge. Haft riktigt mycket energi till ena och det andra.
Gick först ut på stan med Amanda där ja handla hårfärg, ljus & cigg, sedan iväg till morsans
jobb där man snacka en massa dynga och skratta som vanligt. Mamma & hennes arbetskollega
Annsofi ska ut på lördag med jobbet, så jag har fått ansvaret att sminka Annsofi på lördag, ska bli
jätte kul då jag redan har världens plan på hur det ska bli :) Hoppas hon blir nöjd då med, höhö!
 
Hur som haver, då jag kom hem blev det en jäkla massa städning, sen färgning av håret. Avskyr
verkligen utväxt som pesten, så nu är den borta. Inväntar kvällens planer, men måste iaf först lägga
på mig ett ansikte så man ser ut som folk ;) Värsta pirret i magen, och en otrolig längtan så jag håller
på att gå åt nästan. Hoppas iallafall att alla får en underbar onsdag kväll!
 

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Fina =)

2013-03-01 @ 15:13:23
URL: http://www.brownsugar.blogg.se
Postat av: Hella Starsprinkle

hey,jag har fortfarande inte fått mina ponnys,blir lite fundersam. :/

2013-03-04 @ 12:55:41
URL: http://www.freakystarsprinkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback