Vet inte ens vad jag borde skriva som rubrik

Hej hej kan vi väll börja med, va ett tag sedan nu. Livet har levt så jävla hårt med mig år 2013, aldrig varit med om nå värre år. Jag är dock evigt tacksam över att jag har världens bästa pojkvän, och världens bästa son. Även fina vänner och familj. Det kan bara bli bättre, eller hur är det man brukar säga? Ibland tror jag fan inte det.

Det finns idioter till allt som bara inte kan ge fan i en och aldrig låter en vara, dom lär sig heller inte. Sirap till hjärna.

Har iaf varit ute och jobbat en hel del nu, det är ju skönt. Även fast man ibland velat lägga sig ner och dö vissa dagar, dock nått jag inte tillåter mig att göra. Sitter just nu på brukets förskola och tar det lugnt innan jag ska ta och börja med matlagningen, ett helt okej ställe att jobba på. Här skulle man varit anställd. Perfekta arbetstider.

Det va de jag hade att dela med mig utav denna gång. Hoppas ni alla andra mår bra! Puss!

Jag älskar er, mer än vad ord räcker till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback