Lego Batman 2

Funderar ett bra tag på vad jag ska ge Nemo då han fyller 6 år (han gör det imorgon).
Imorse så gick det en reklam, nya Lego Batman 2 har kommit ut och Nemo sa direkt
att det ville han ha. Flinade i hemlighet och har du beställt det, klart & betalt! :) Dock
så hinner spelet inte komma tills imorgon då han fyller år, men förhoppningsvis innan
helgen :) Mammas kille! <3
 
I övrigt så är livet så enkelt, känslorna mina är avslagna och jag lever endast för mig själv
och min son Nemo. Trodde aldrig någonsin det skulle va såhär skönt att va singel och slippa
stupid ass motherfuckers i ens liv! Galet bra! Dansar på rosenblad, vet att jag har MÅNGA
bakom mig som skulle göra vad som helst för mig i princip. SÅ ensam kommer jag aldrig stå,
inte om man jämför med andra, snackar man skit ska man stå för det också anser jag. Till slut
sätter man sig på fel människa och får 1000 gånger större problem åter.
 
SLUTA leva en lögn ffs!
 


Love me or hate me, I´m still gonna shine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback