I rock

Hej peps!! Åh vilken dag det varit, såpopera imorse men slutade bra. Men du, du vet
den där känslan, då fjärilarna flyger i magen, man kan inte sluta le, man dansar på
rosenblad och helt enkelt är kär. För det är jag verkligen, har träffats VÄRLDENS finaste
människa, en människa jag kännt i många år men aldrig sett på det viset, visst alltid tyckt
han ser sjukt bra ut... men ja, ni kan verkligen inte förstå hur bra mitt liv känns? Och jag
skiter i om det kommer negativa kommentarer, ni är bara suckers som försöker komma åt
mitt liv. Åhh, vad LYCKLIG jag är! Damn! Vi sågs igår första gången på ett par år, det sa
bara pling och DUNK DUNK i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: LIZELOTT

Men galna kvinna! Tack!! :)

Åh så himla fin tatuering med Nemo, diamanter<3

2012-05-17 @ 18:05:25
URL: http://llizelott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback