Umeå har inte bidragit med så mkt positivt som jag hoppats på

Då vi flyttade hit blev ja lovad jobb på willy:s, men det blev aldrig av då jag
kom då det tydligen inte behövdes. Ja och ni vet resten som ja skrev i nått
inlägg neråt. Saknar riktigt nära vänner här, jag saknar min habibi Elionor
som bor nere i Sundsvall, kom inte ens ihåg då jag träffade henne sist ens.
Sundsvall skulle passa mig bättre tro jag, att bo i, ha min nära vän i, fixa ett
jobb där & ha endast 10mil till min familj i Kramfors ist för 20mil. Frågade
Jesper om han va sugen på att flytta dit, fick varken ett ja eller nej, bara en
funderande blick. Sa åt han att tänka tanken på det iaf. För varför inte? Vad
har vi här nu om vi båda ändå är utan jobb? Inget i princip, bara bekanta
vänner typ. Då har jag hellre närmare till min bästa vän helt klart. Saknar dig
Elionor, mer än någonsin, skänkar ett tics öga till dig, ps: i love you.

Denna gjorde Elionor till mig för nått enstaka år sedan :)


Kommentarer
Postat av: S

Nejje! Vill inte att ni flyttar. =(

2012-01-11 @ 20:33:30
Postat av: Elli Caramelli - Rockabilly Love

Haha ticsar tillbaka ;) Miss you too!

Sista gången vi träffades som jag kommer ihåg var då Isidor döptes då vi stod i birsta och frös arslena av oss i väntan på bussen xD



Jaa jag tycker helt klart ni kan flytta ner ;)

2012-01-12 @ 00:47:47
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Emily

Inte kan ni flytta?! Vi har ju inte hunnit med fikan än! :)

2012-01-12 @ 15:22:10
URL: http://emilyhofman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback