Helt klart min stil

btw, när vi var på synsam och Jesper testade glasögon fann även jag
ett par jag skulle kunna dö för. Uttalade mig då att ja kanske ska öva mig
till att få dålig syn så ja kunde köpa dessa brillor. Då kläckte expediten ur
sig att man kan köpa vanliga bågar och sätta in glas utan styrka om man
ville. Kan säga att ja var såhär nära (fingrarna 1 mm från varandra) att
slå till, men ja ångra mig i sista sekund för bågarna kostade 850kr tro jag
det var. Men åh vad ja sökt såna bågar, har alltid velat ha ett par brillor,
såklart utan styrka så man kan använda dom då man vill. Får se längre
fram om jag kanske inhandlar ett par ändå ;P

Dålig bild för att det reflekterade i plasten på dom, och dom va så jävulst
mkt snyggare i verkligheten + leopardmönster på dom. Raw!


Kommentarer
Postat av: Tezz

Finns ju roliga bågar ibland på Secondhand också:) kolla där^^

2012-01-30 @ 21:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback