Snart går bussen! =)

Snart går bussen mot Kramfors, ska bli så roligt att få träffa släkt och vänner
i helgen faktiskt. Tar en tidigare buss dit idag än vad som är tänkt, så jag hinner
umgås en massa timmar med Nemo <3 Ska även ta med presenter, 1 till pappa
som fyller år nu i September också, en till brorsan som fyllde år i augusti och 1
till min mini älskling, resten får mini älsklingen på måndag då han fyller år på
riktigt! :) Åh vad ja längtar tills ja kliver av bussen och ser mitt hjärtegryn och
bara får springa och lyfta upp honom i min famn och lukta på honom, det bästa
som finns! Önskade att min älskade Jesper också kunnat följa med men han har
lite små saker han ska fixa i helgen, bland annat hjälpa sin bor sätta in fläkten i
köket. Packat klar, och sminket sitter där det ska sitta, så nu är ja redo för att
åka, citybussen går om 30min och storbussen går 09.55. Hoppas alla får en
awesome dag! Det ska då attans jag ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback