På gudomligt humör!

Jag är så glad, så jävla glad att det sprattlar i kroppen min!! kan fan inte tänka riktigt, mkt känslor på samma gång och stenar som ralmar från hjärtat!! Jag är världens lyckligaste med min son, min pojkvän, släkt & vänner... Ni är awesome!! har juh dessutom pratat med Alfa-kassan idag så nu bör snart pengar ramla in på mitt konto, något som verkligen behövs tills jag får ett satans jobb. Sökte juh ett jobb på mariehem´s ica supermarket butik för 2 veckor sedan, fick brev hem igår att jag inte fick det :( Aja, inte mkt att göra, har iallafall sökt en jävla massa jobb och nångång borde jag få ett också. Men nu ska vi inte tänka på sånt, nu ska jag smyg åla mig till min älskling och pussas lite!!
TJAO!


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Inte roligt det där med jobbsökande utan att ens få komma till en intervju.. Du har inte funderat på att börja plugga då?



Klart det har varit slitigt många gånger, men jag har ju varit själv ända sen jag blev gravid, så jag vet som inte hur det är att vara två.. Så jag har som ingenting att jämföra med. Så jag tycker ändå att det går bra :) Det som är jobbigast är väl när jag själv är sjuk och ändå måste ta hand om Jonah, men man har ju inget val så det går ju :)

2011-03-02 @ 19:25:11
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Angela

Jag vet inte än om vi ska kolla :) Jag ska höra med gubben min vad han säger =)

2011-03-02 @ 19:26:23
URL: http://angelou.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Nej, jag pluggar.. Läser till undersköterska. Vill i framtiden jobba med barn och vård, gärna med nyfödingar.. På förlossningen, bb eller barn4. Jag har också jobbat inom handeln och det är riktigt roligt det också :)



Ja du.. För att göra en lång historia kort. Jag dejtade en kille, åt mini-piller men blev gravid ändå. Jag ville inte göra abort, han ville att jag skulle göra abort så jag gick med på det för hans skull, så vi fick tid för vaginalt ultraljud för att kolla hur långt gången jag var och därefter bestämma abortmetod. När jag låg där och fick se det lilla hjärtat ticka så kände jag att jag inte klarade av att gå igenom en abort, så jag gav pappan två val.. Att antingen vara delaktig eller att inte vara det, och han valde det sistnämnda. Jag accepterar det, även om jag inte förstår hur man kan välja bort sitt eget barn.

2011-03-02 @ 19:33:42
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: ~abir | im awesome~

Fin blogg! ;-)

Följa via bloglovin?

2011-03-02 @ 19:36:47
URL: http://abir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback