Man blir så jävla nöjd!

Våra arbetströjor på Rusta har knäppning uppe vid halsen, har alltid dom 3 knapparna
öppna för annars håller man på döööö av värmen där inne. Det resulterar iaf i att min
bröstkorgstatuering syns väldigt väl, många kunder uppmärksammar den och frågar vad
det står och om dom får se den bättre, och tkr det är jätte snygg!! Och då snackar vi om
kunder som har några år på nacken, som liksom vågar fråga sånt. Då blir man glad som
inått helvete, för jag själv kan glömma bort att jag har en där och kommer på det dom
gångerna jag tittar mig i spegeln, och varje gång precis VARJE gång jag ser den är jag
så jävla nöjd!! Kunde fan inte ha satt den på en bättre plats på kroppen, jag vill liksom
att den ska synas, att det liksom ska visas hur mkt jag uppskattar och älskar min son,
det datumet han föddes, jag älskar Nemo av hela mitt hjärta, han är verkligen mitt liv!

Saknar dig Nemo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback