Det artar sig :)

Ja nu har man städat en hel del här hemma, diskat, tvättat, dammsugit & renbäddat :) Måste köpa en ny skurmopp eftersom min som ja hade gick av i mitten, haha, fråga mig inte hur ja lyckades med det för ja har själv ingen aning :D Man kanske kan dra sig ut imorgon i fixa en ny skurmopp, för då har Nemo varit frisk i 2 dagar o då vågar man sig ut. Nemo gjorde en asrolig sak igår men den var också riktigt äcklig. Han stoppa handen vid rumpan, fes på den o fråga sedan mig "Mamma vill du lukta på min hand", hahahaha, fick mig ett gott skratt då han sa det, min knäppa lillfis :D

Ska även börja med jobbcoch, vet inte riktigt när men ja pratade med arbetsförmedlingen i förrgår angående det så dom hör väll av sig då det är dags, skönt att få nått att göra ibland, börjar bli riktigt drygt att sitta hemma hela dagarna... Skulle även vilja plugga upp mina betyg, så ska ta kontakt med min handläggare på AF också o säga till o fråga hur jag ska gå till väga med det, kanske också gå nån extra studie som man är intresserad inom :) Så får man in lite cash + att man får bli lite smartare, haha!

har även bestämmt namnet på våran andra katt som vi ska få i slutet på Februari, Vanja ska hon heta, tkr det passar henne som handen i handsken & det var bror & Hanna som hjälpte med det namnet. Andra katten heter juh Frida efter min syrra :) funderar även på vad för mat man ska fixa idag, har ingen idé, måste gå till frysen o titta ;)

Nån som vet vart man kan få tag i en sånhär för en billig slant? :) för mig att dom brukar va ganska dyra så :P


Kommentarer
Postat av: hanna

Sötaste tjejen du, du är så himla snäll! :-D <3

2011-01-12 @ 17:08:27
Postat av: Sandra

Söt kisse ni ska få hem snart :)



Fin blogg också för den delen :) Kram

2011-01-12 @ 18:39:47
URL: http://sandraomolly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback