Snabeldraken delux

Joru, dammsugade säkert i 30min, det skulle fan bli rent i varje vrå och hörn eftersom jag inte dammsugade igår trotts allt, slagit igång en tvättmaskin & diskat! fan vad awesome jag är ibland :) Ska snart över till grannen Therese, följa med henne och hämta dottern Ronja på förskolan, sedan hänger hon på upp till Nemo´s dagis och hämtar honom, är barnvakt åt Nemo en stund medans jag har möte med dagis :) Ett möte jag egentligen skulle haft för längesedan då det gäller inskolningen för Nemo hur dom tycker det gått och så :) Men allt har hela tiden krockat, har inte Nemo varit sjuk så har hans inskolningfröken varit det ist osv :) Nej nu ska jag njuta av min egentid som består av 20 min till ;)

I will give you a bad attitude if you start with a bad attitude towards me


Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Det finns två dagis åt det hållet, Ersdungen, och om man går kanske 2 min till in i skogen så finns det Måttet. Lite närmare än att gå dit än till östra och lämna. ;)

2011-02-09 @ 13:11:50
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Skönt att mötet äntligen blivit av :)

Ja men visst är det så! Försöker ändå gå upp tidigt och skaffa rutiner annars blir man alldeles för lat :P

2011-02-09 @ 15:24:02
URL: http://fikamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback