Bläää

Det är så vidrigt med folk som inte städar sina lägenhet/hus i huvdet taget, när dammet ligger som ett tjockt lager (ungefär 3cm) på tavlorna, tv:en & diverse saker. När flottet från spisen i princip kan gå iväg av sig själv. När dammråttorna fått fötter och springer runt i hemmet. Där man hellre biter på naglarna än att slicka på toastolen (för egentligen som ni kanske vet så är det mer bakterier under naglarna än på toastolen). vad tänker folk med då det ser ut som en svinstia hemma kan man juh undra, jävulst jobbigt att iaf göra en stor städning 1 gång i veckan då. Knappast avancerat att ta fram den där jävla snabeldraken och dra en vals, eller köra en duett med skurtrasan, ha skurmoppen som en mick eller nått :P Jag brukar slå på hög musik och då brukar jag få igång mitt humör då det gäller städning, musiken gör det så mkt roligare på något sätt. Orkar man inte städa och ha det fräsch på något vis hemma så behöver man fan inte ha hem heller, då kan man bo i en soptunna eller nått för det är lika vidrigt där. Och ja, jag såg ett avsnitt på tv:en nyss där det va nått program, jag höll seriöst på att dö igenom det avsnittet.


Kommentarer
Postat av: Eleonore

Håller med om att det är äckligt att komma hem till folk som aldrig städar. Förstår inte heller hur man ens kan komma på tanken att bjuda hem någon som får vada i damråttor och smuts. Nej då är det bättre att städa lite men ofta. :D

Ja de är ju verkligen dyra, men du har ju redan dina mindre nallar så du klarar dig nog iaf :D

Skönt att det är bra med dig!

2011-02-08 @ 14:20:49
URL: http://fikamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback