Så jävla tråkig

Denna vecka kommer bli en sån jävla tråkig bloggvecka. Känns som att dagarna
kommer mestadels bestå av jobb. Försöker få in nån liten minut då och då så jag
kan blogga lite. Och som nu då jag kan blogga, ja vad ska jag då skriva?! Så jävla
F A I L. Vad vill ni läsa om i min blogg? Berätta gärna för jag har noll inspiration
nu och för denna vecka, blir liksom inget nytt att skriva om utan samma samma.
Eller ja jag har faktiskt lite saker att skriva om, bland annat om mina graviditets
problem. Men det gör jag då jag orkar. Är en hel jävla del att berätta så ni förstår.

Give me some ideas please!


Kommentarer
Postat av: Sandra

De va så komiskt för har beställt ett sånt uggle halsband & ring från min hemliga beställningssida ;)



Vi köpte den på nattinatti (tror de bara finns här i trollhättan) för 7500kr :)

2011-08-23 @ 11:23:51
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback