Det här gick juh bra!

ja jobbhelgen gick galant, inga problem här inte :) Otroligt mkt folk på lördagen och tiden
bara rusade iväg och det är juh skönt, idag var det lugnare men tiden gick som ändå fort? :)
Så i veckan kör jag med 10-16 pass mån-tors, sen ledig fre-lör och sen 10-17 på söndagen.
Imorgon ska ja skänka iväg en radiostyrd drake åt Sara´s son Jonah, eller ja Nemo ska skänka
den till honom, Nemo har sen den dagen han fick den (Julafton 2009) varit rädd för den och
vägrar använda den så den står bara och dammar i honoms fönster (ibland under soffan i Nemo´s
rum för att han även är rädd att den ska äta upp honom då han sover), haha! :) Så varför då
inte skänka bort den i gott föremål åt en busig grabb som leker med det mesta? :) Hoppas
bara inte Jonah skiter knäck då han ser den, hahaha!! Nemo är nu också blöjfri på natten, så
fruktansvärt skönt att blöjorna han försvinna innan grabben han fylla 5 år! :) Synd bara att vi
också han inhandla ett paket för nån månad sedan som ligg och dammar i honoms rum, så det
blöjpaketet skänks till grannens son Adrian + kanske ett par gummistövlar om hon vill ha det
till Adrian?! :) Nej nu ska ja passa på och snabbmysa med Nemo innan han sa sova :) Puss Puss!

kass kvalite på kortet, men det jag ville ha fram med bilden och som syns tydligt är mitt
långa hår, och gud vad jag älskar det! Nöjd som fan :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att han är blöjfri, rätt sent ändå men det är väl olika det på barn, eller hur man lär dom kom jag på! Lär han vara utan napp med, behövs inte isånnafall får han ta tummen :)

2011-08-08 @ 16:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback