Ja faktiskt

Jag diskade. Då har man fan tråkigt, nått som jag verkligen hatar gör jag
mer än gärna klockan 9 på kvällen för att jag har tråkigt. Tragiskt... Men
jag tkr fan mer om att diska än att dammsuga. Iallafall då det gäller detta
cp golv som vi har i denna lägenhet, som sugs upp i munstycket, aningen
drygt jag lovar. Nu har jag precis tryckt i mig 2 grillkorvar för att jag var
sugen och för att det var gott. Bara så ni vet.


btw, vad härligt att 12st lagt ner orken att kommentera på inlägget
längre ner där jag är nyfikna på vilka som läser min blogg. Puss

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli - Rockabilly Love

Du vet redan att jag är en av alla dina läsare så ;)

2011-04-14 @ 21:54:07
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback