Nervös

Ja det var nog bara förnamnet, vet inte hur ja ska kunna somna ikväll. tänk om jag gör bort mig imorgon... hmmm... äsch, jag kör så gott det går, antingen blir dom nöjd eller inte :)

Fick ta tången idag och knipsa av min ögonbryns piercings smycke, har försökt ta bort den säkert i 3 månader men kulorna har suttit så hårt så det har varit helt OMÖJLIGT! Typ som att va för hård i magen och det bara inte går att skita ut den där jävla korven, suck :P Men nu är den äntligen borta, känns faktiskt riktigt skönt, det ni, det blir bara mindre & mindre piercingar på mig, och jag är faktiskt nöjd med det. Har nu i underläppen, överläppen, näsvingen & tungan & 10st i öronen som sitt kvar. Men måste plocka bort allt om ja får jobb inom köket, iaf timmarna jag jobbar, jaja, jag vet juh inte ens om jag får det så.

Nemo var en härlig liten prick idag. Vi var och hälsa på Krister m.fam. efter vi hämtat Nemo på dagiset, då vi skulle gå hem så stog en vaktmästare och fixade med portdörren där, så han är trevlig och säger hej och öppnar dörren åt oss, Nemo tackar, men inte på det snyggaste sättet kanske, "tack så mycket gammgubbe". Jag och Jesper höll oss från skratt, o jag lovar, det var SVÅRT! :D haha

Nej nu ska ja försöka varva ner mig så ja kan sova inatt och va pigg imorgon på arbetsintervjun! :)

Kommentarer
Postat av: Ellis

Omjag skulle pierca mig skulle ja satsa på bröstvårtan och naveln, inte fejjan, jag vet inte varför, rädd för o få ärr (som man får ju) efter att jag tar bort dem - sen är jag feg så bröstvårtan och naveln blir ju aldrig av utav en konstig anledning - får göra på fyllan någon gång haha.



sv: Kan tala om för dig att jag fick brev idag angående kameran jag fick svälja - DE FANN INGET - så de lägger härmed ned min utredning.. skit kul.. 2 år med smärta 2 år med hemska undersökningar och de finner inget och man får spark i röven.. jätte kul.

2010-11-16 @ 01:36:41
URL: http://ellisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback