Den roligaste kommentaren jag någonsin fått

Kommentaren från en anonym -

för det första din jävla blogg du tjänar inte ett smack av den för det andra sitt inte o skriv om dom som kan ha makt över dig sen för de tredje så kommer jag anmäla detta inlägg din fläskpadda!


Svar på tal -

haha du var den dummaste jävel som någonsin läst min blogg ser jag, snacka om att vara en tragisk människa som inte ens vågar stå för vem du är ;) Sen vet jag väll ändå sj att jag inte tjänar ett smack på min blogg och hade då aldrig tänkt göra det heller, men det finns juh 3000 gånger bättre bloggar som tjänar bra med pengar, inte såna som Bezie & kissie som inte borde få ett öre för hur dom skriver, tragiska ungdomar är vad dom är. Nästa gång du kommenterar så kan du berätta vem du är med fjolla ;) Och sen vad har du att anmäla över vad jag skrev? ja har inte skrivt en enda hotelse till någon utan allt jag skrev är juh hur jag tkr och tänker, men såna som du är för trögfattade över att förstå det!! :D :D :D Puss och kram på dig snuttan ;) Love U

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Haha "som kan ha makt över dig" det var ju as roligt!

Undra vem pussyfacet är som inte våga skriva vem hon/han är, någon tragisk iaf..



Och varför skulle en stor bloggare ha makt över nån annan bloggare? Vilken looser !!

2010-05-15 @ 13:15:05
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Paulina

Tyärr har den där människan rätt i de den säger... Dom kan anmäla dig för förtal..efter som du inte känner alexandra så borde du ju inte prata om henne du är bara en av alla andra nollor som är avundsjuka..haha du vet om att du hängdes ut på kissies aka Alexandra.blogg här om dagen va?:P men hon tog bort det efter 1 timme. Såg hon kalla dig fläskpadda haha de så kul me små flickor.:P

2010-05-16 @ 10:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback