Ny mobil =)

Eller ja ny och ny är den inte men den ser ny ut =) Jesper´s brorsa Martin sålde sin c905 till mig för 500kr, vilket kap! Han är så pedantisk då det gäller såna prylar så den ser knappt använd ut + att han haft skyddsfilm på displayen så den är inte det minsta repig ;D woho!!

Äntligen kan jag lämna min t700 åt sidan som ja haft sen Maj förra året o njuta av min nya =) Köpte den för några dagar sedan men har inte kunnat använda den eftersom den varit låst på 3 så idag ska Jesper dra iväg på ett ställe där dom låser upp mobiler, kostar 250kr så mobilen kommer alltså sammanlagt ha kostat 750 kr =) Och jag som älskar att ta ego kort får en bra kamera på mobilen, 8.1 megapixel ;) På t700:an har ja bara 3.2, skillnad ;)


Min Nya & min old one ;)

Kommentarer
Postat av: Twiggy - Mamma till Nemo & Gravid

Sv om morot: ja en sak som man köper som är för liten men man vet att bara man går ner i vikt så kommer man i den ;)

2010-12-13 @ 14:33:26
URL: http://twiggzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback