Läskig upplevelse....

I förrgår då jag & Nemo kom hem hit till Umeå ifrån Kramfors så mötte vi på Ingermar på busstationen så vi följdes med hemmåt. När vi var påväg till citybussarna så började Nemo springa framför mig & Ingemar, inte tänkte jag så mkt på det utan jag & Ingemar bad han stanna när han kom närmare vägen men han fortsatte spring o skrattade åt oss då vi bad honom stanna 100 gånger, han stannar vid vägkanten vänder håll på sig o flinar mot oss medans jag skriker "STANNA DÄR", nejdå, dom orden gick inte in i skallen på honom utan han sprang rätt ut i vägen rakt över, och där åker det BUSSAR & BILAR hela tiden!! När jag äntligen kom över på andra sidan så började han springa iväg ifrån mig IGEN, till slut fick jag tag i honom och han fick sig en REJÄL avhyvling, var så jävla elak på honom, paniken var i högsta hugg, tänk om han blivit påkörd?!! Han började skrika mot mig, svära, sparkas, slåss & ja allt motstånd man kan göra gjorde han, jag var helt skärrad & jag tackar för att Ingemar som vad med och kunde komma & hjälpa mig o bära iväg han till busshållsplatsen.

Menar tänk OM nått hemskt hade hänt?! Jag hade ALDRIG pallat av det eftersom jag inte ens vet om jag vågar skaffa barn igen, även om jag skulle det så skulle den bäbisen inte ta Nemo´s plats, en bit av mig skulle FÖRALLTID fattas!! Nu går jag runt med bilder i hjärnan över vad som hade kunnat hänt, det är sjukt & jag mår inte bra utav dessa tankar... Min älskade Nemo får ALDRIG lämna mig!!

Ska tillägga det att jag är väldigt noga med att han ska hålla hand då man går över vägen & titta åt höger o vänster flera gånger så det inte kommer någon bil. Så just därför undrar jag, varför gjorde han detta?



Detta önskar jag inte ens min värsta fiende ska behöva vara med om!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback