Hur träffades vi :)

Snodde listan från min bästa vän Fanny´s kompis  Mia ;)

Vad heter ni? Mikaela Hellman & Jesper Lindquist
Hur träffades ni? Genom en gammal vän
Är ni förlovade? Yes we are :)
Bor ni ihop? Särbos just nu då karln jobbar i Umeå, men snart bor även jag & Nemo där
Har ni barn? Icke
Har båda körkort? nej tyvärr
Kommer du ihåg er första kyss? På kramm ;)
Vem sa "Jag älskar dig" först? I did :D
Vem är äldst? Jesper är 26 år & jag 25 år.
Vilka stjärntecken är ni? Jag är Kräftan & Jesper Lejonet
Vem fyller först på året? I do :D
Vem är längst? Jesper, mina 1.69 slår fasiken inte Jesper´s 1.94 :P
Vem sjunger bäst? Inte är det Jesper iaf
Håller ni i handen på stan? Självklart, varför inte?
Var nån av er oskuld när ni träffades? Hahaha big no no
Kände ni varann innan ni blev ihop? Inte det minsta alls
Vad har ni gemensamt? Väldigt kass humor vi båda ;)
Blev du kär i första ögonkastet? Jesper blev men inte jag
Har ni någon speciell låt? Japp :D
Har ni några "fri kort"? Nope
Har ni stora framtidsplaner? Att ja tar steget och flyttar till Umeå med honom ser jag stort på
Har ni gråtit i varandras armar? Väldigt många gånger
Har ni varit utomlands tillammans? nej men skulle gärna vilja
Vilket är ert bästa minne? När vi var på lyckseledjurpark och hade det underbart
Vem lagar bäst mat? Jag, men måste säga att Jesper är riktigt duktig också
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Vi pussas & myser och tittar på tv :)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? OJA, självfallet
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej
Blir du lätt svartsjuk? Nja, inte för ofta & samma för Jesper
Brukar ni bråka? Jorå, nog har vi det.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Smsar för Jesper suger på att prata i telefon
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? vad är inte vackert på Jesper :P
Vad använder ni för preventivmedel? P-piller
Brukar nån av er prata i sömnen? Jag pratar i sömnen ;) Jesper han kluckar lite, typ xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback