Då var denna dag nästan över :)

Ja gud va skönt, har kännts som en lång dag på jobbet fast den bara varade i 6h och 45min ... varit lite folk fast det varit löning konstigt nog ;) Men dom flesta kanske laddar upp för att stor handla när det närmar sig helgen :D Storhandlade faktiskt idag, skönt som fan och fått hem lite mer mat i kyl & frys, fick skjuss av Peppiz med varorna hem sen, tack!! Har inte varit den som varit matsugen på dom senaste veckorna för ja mått pyton och psyket inte alls varit på topp, men nu börjar tankarna bli mkt bättre och jag mår så mkt bättre :D Har också fått hem en massa pyssel som Nemo gjort på sitt dagis :D Han har juh en alldeles egen vägg här hemma inne i köket där ja hänger upp det mesta han gjort :D Det är juh så mysigt på nått vis, och ja är juh så stolt över det han gör min underbara pojke :D Nä nu ska ja ta och läsa min Kalle Anka tidning ;) Älskar verkligen Kalle :D haha!!

Bye bye then!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback