Om blickar kunde döda ;) haha

Ja Sandra gumman kom och hälsade på en sväng idag, bjöd henne på spaghetti och köttfärssås =) När vi åt så tog Sandra dom sista oliverna och det var blickar som kunde döda mot henne från Nemo , haha! Skratta som ett tok åt han medans han satt där helt allvarligt, rörde inte en min utan spände bara ögonen så dom blev ännu större mot Sandra, haha! Aldrig sett han som sådan :D Gull Nemo gubben mamma´s =) Roligt att du ville komma förbi en sväng Sandra =) Ja snart dax för jobb för mig med, 15.00-20.15 =) Madde som har jouren ikväll så det är trevligt att få träffa henne med, en av mina favoriter jag jobbar med =) Dessutom et skönt pass ja jobba med ;) Sen imorgon jobbar jag 13.30-19.00 ledig onsdag sen torsdag 19.00-23.15 med Madde :D Fredag 09.30-14.30 :D Så sköna pass denna vecka :D Woho, ledig lördag och söndag så det blir mycket mys med Nemo då ;) och självklart Jesper =) hihi Träffade Marre gumman igår med, var hos hennes föräldrar ett par timmar och snacka skit, åt kex med ost & chips o dipp :D Mums =) Och Leona gumman har blivit så stor, tänka sig, snart 1 år, tiden går för fort :O Ja barn är för underbara ;) Nu ska ja mysa med mina pluttar =) herrå!


Kommentarer
Postat av: fanny

hehe ja visst är den snygg? ;D och den kommer bli dubbelt så snyggare när han har fått skuggning i den! :) Hälsade han o han tackade så mycket, love u to!

2009-10-13 @ 00:08:06
URL: http://farily.blogg.se/
Postat av: sandra

guud vilka fina bilder gumman, haha har inte hunnit läsa din blogg förrän idag. Tack för maten med ;D

2009-10-22 @ 19:58:52
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback