Ikväll =)

Ja ikväll ska va vara med Jennie & Johan, ska på träffen och äta =) Skulle igentligen på hornö först men jag & Jesper som inte är miljonärer har juh inte råd just nu tyvärr =( Vi skulle ta det vid löningen ist =D Ska iaf bli kul, sen ska jag färga brynen på Jennie och sen spela lite spel =) Kanske blir en sväng på stan ikväll med =) hihi! Johan och Jennie är bra söta dom =) Och nyss åkte Nemo till Andreas, alltid ska min ångest stiga högt då och hönsmamman Mikaela vill bara att han ska va här igen och springa och dra Fluff i svansen ;) Men det går juh inte, han har juh pappsen sin som han måste få mysa med ibland också =) Nä nu ska jag faktiskt städa lite här hemma innan det är dax för fin besök =) Herrå!

Vi var på konsum fiket igår, och Nemo ville inte alls
äta grodan utan pussa den ist för att den var så söt =)



Me, Myself & I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback