:D

Känns som en otroligt skön morgon det hära, vaknar pigg och det var längesedan =) Stiger upp lägger på mig lite foundation sen går jag ut och tar en rök =) När man kmr in hör man "Mamma, kiss :(" och ja Nemo hade kissat igenom blöjan inatt så det var bara att ta upp honom och tvätta av honom men det var inga problem för mig denna morgon då jag är på så bra humör =) Känns bra att det är så då jag har låååång pass på hemköp idag, uppskattas! :D Hittade ett par skiiiiitfina örhängen på anybody igår med, ett par åt Jesper, ett par vinröda i glas som är snurrat, haha svårt att förklara men såna där töjningsörhängen eftersom han har det ;) Och bara för 70 kr, hur nice är inte det! Anybody är ett bra ställe (tummen upp). NU ska jag mysa ner mig i soffan en stund och umgås med min son & man innan jag ska gå och jobba =) Hare bra alla! :*

Min vackra familj <3 Jag älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback