Toddelo!

Ja men goddag kära bloggläsare!

Dagen började med att man vaknade strax efter 09.00 =) Låg och drog sig en stund med Jesper och njöt av den lilla stunden innan han skulle åka iväg till Umeå 10.40 =) När han hade åkt så kände ja, usch vad smuttsigt det är här hemma, så ja tog tag i saken och diskade, gjorde rent akvariumet, städade Det´s bur, dammsugade, skurade & bäddade sängen =D Känner mig as duktig! Nemo & Andreas är här nu med =) Blir så överlycklig varje gång jag ska få träffa Nemo då det inte är min vecka för man saknar honom så grymmt mkt! Vet inte riktigt vad som händer idag, ska ta en dusch snart hade ja tänkt =) Vet att ja ska umgås med Patric en sväng ikväll =P Få se få se, ensama nätter komma det bli nu iaf =( Och det känns inte alls roligt =( Men man tjänar juh på att få vara borta från varandra nåndag med, för då uppskattar man varandra mer sen =D Tkr så synd om dom som måste vänta flera veckor på att få se varandra igen så igentligen ska ja inte klaga på 2 ynka dagar, fult av mig =P Kanske blir och ta en öl ikväll =) Gottigottgott! Aja... nu ska ja skutta vidare som en liten hassellmus =D haha! Herrå!


I Miss You Honey!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad skulle han dit å göra!?

2009-05-14 @ 15:19:16
URL: http://jenka-mittlivsomsambo.blogspot.com/
Postat av: jesper

ja du jennie, jesper ska dit för att hjälpa sin mor med att måla huset:P



o älskling, jag älskar dej o vi ses snart igen ;)

2009-05-14 @ 18:38:23
Postat av: Veronica

TACk snälla för mail & bilder:) Kul att det går bra med lillmissen :) Nu har alla syskonen oxå flyttat så e väldigt tomt här hemma. Fast lungt & skönt oxå! ;)

Ha en trevlig helg. Kram

2009-05-16 @ 11:09:24
URL: http://verplupp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback