Jag suger

Jag suger på att skriva blogg, har inte haft någon ork dom senaste dagarna! Har jobbat kvällar på hemköp sen har man juh pojken på dagarna så oftast finns det inte tid att sitta här en stund och skriva nått... Men nu tar jag mig lite tid =) Jesper´s fingrar börjar se mkt bättre ut med, och glad är jag för det såklart, men han har en fruktansvärd smärta istället, och inte får han nå värktabletter utskrivna utan får käka 500mg alvedon stackarn, cp läkare här i kramfors! Grannen som vrickade foton fick tradolan lr hur det stavas och jesper får alvedon för att sågat av sig fingertopparna, låter lite skevt, lr hur? Ja hur som helt så mår alla bra under omständigheterna, Nemo är juh frisk och kry och det är juh super! För inte ska han bli nå sjuk heller, hatar då ens barn är sjuk, så jobbigt då man inte kan göra nått åt det än bara ge värktabletter :( Många som varit sjuka faktiskt, sån period kanske, Januari månad, bläää! Men vi flyttar i Mars med till hällgumsgatan :) Vi tjänar 1000 kr i månaden på att flytta dit istället och det är juh ganska mkt pengar ändå för oss :) Så jag längtar som fan!

Imorgon blir det utgång och jag längtar så mkt! Kramm Kramm Kramm, Basic Element spelar där imorrn :) Mkt folk som ska dit har jag förstått :) Blir jag & Maria och några vänner som drar ut, Skojj! Hade en sån tur för ett tag ville inte maria som skulle bju ut mig inte gå ut men som tur ändrade hon sig, tjohej! Så nu blire kramm för fulla muggar! Blir väll nå kort som ja lägger upp längre fram :)

Sen var ja räddaren i nöden i förrgår med, en tant på säkert 75-85 år åkte spark efter vägen på trottoaren, helt plötsligt ramlar hon omkull och ligger en liten bit ut på vägen där bilarna kör, jag tok springer dit och sen kom det en annan kvinna också och vi hjälpte den gamla tanten upp, hon var så chockad och det hade varit första gången hon tagit ut sparken den här vintern, men som tur gick det bra och alla va glada och nöjda :)




Nu ska ni få en bild på Jesper´s fingrar hur dom ser ut nu, jag tkr själv dom ser jätte bra ut, tryck på HÄR kommer ni till länken.


Jag & Jesper en helt vanlig dag xD




Måste bara hälsa till Andreas att han ska krya på sig med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback