Vad har hänt dom senaste dagarna?

Söndag eftermiddag/kväll - Ja från förmiddagen fram till efter 5 var vi hos Jesperś farsa och grillade årets första grillning, och gissa ni om det var gott! Grillat är den bästa maten jag vet =) Nemo fick en liten leksaks bil utav dom =) Och den blev han super nöjd med =) strax efter 5 gick vi därifrån till min bästa vän Ann-Marlene som var och hälsade på sin pappa över helgen här i kramfors, fick ÄNTLIGEN träffa på hennes ursöta dotter Leona, vacker som en dag va hon! Ann-Marlene bor i Umeå och vi träffas typ bara 1 gång om året tyvärr =( Men hon skulle kanske komma ner denna helg med till sin pappa så då lär vi juh ses igen =) Hur som helst så satt vi där drack rödvin Nemo fick en massa karra och hansprang runt och var verkligen super nöjd hos alla där =) Inte det minsta blyg. Sen vid 8 så kom Andreas och hämtade upp Nemo, är juh Andreas vecka med Nemo nu så =P Efter 10 åkte jag och Jesper hem och sen så var dagen typ över =)

Måndag - Ja måndagen startade lugn och bra =) Strålande sol, Sandra ringde mig och frågade om vi skulle ses på stan, Jaow varför inte sa jag =) SÅ ja fixade och trixade med mig själv jätte snabbt sen möttes hon och jag upp =) Gick runt och tittade lite på stan, hade inget speciellt för oss, efter en liten stund kom även Patric och va med oss =) Då bestämmde vi att vi går till min morsa och hälsar på och det gjorde vi och det var faktiskt super nice =) Alla vi satt och tryckte oss på balkongen där solen låg och stekte =) Så jävla nice va det! Efter att ha vart hos morsan så skulle Sandra & även Patric hem, så Jesper mötte upp mig sen gick vi hem och åt middag =) Senare på kvällen så gick jag till Sandra, drack lite vin, lr ja tyvärr alldeles för mkt vin och vart så sjukt rund under fötterna, men som tur har man Patric som är räddaren i nöden som kom och hjälpte mig hem, haha =) Vaknade fortfarande full på tisdag morgon, haha!

Tisdag - Som sagt vaknar onykter, inga cigg =S Vobblar in på toaletten samtidigt som ja små skrattar åt mig själv, han inte mer än att komma ut från toan så skulle Jesper absolut ner på stan på engång och jag hade juh inte ens gjort idorning meg, så blev panik sminka över det gammla och sedan cykla ner till stan =) Träffa på morsan där berättade om mina bravader kvällen innan och hon skrattade =) Sen så cyklade vi upp till Maria & Mikey och tog en kaffe och satt coh solade i fin vädret =) Det var super nice hos dom =) Sen hem, äta, gå till Sandra igen men denna kväll så var ja nykter, ville verkligen inte dricka, Patric hängde med mig, han är som min lilla skyddsängel på min högra axel=) Kom hem ganska sent, typ 01.30, Så det blev en kvälls cigg sen dyka ner i sängen =)

Onsdag - Ja vad hände igår, inget speciellt alls, satt hemma typ hela dagen bara, förutom att jag & Jesper var förbi min mamma en sväng och drack kaffe =) Va en riktigt lugn dag igår och det behövdes =) Hälsade på Patric en sväng på kvällen gjorde jag också =) Sen när man kom hem kom Lotten, Helena & Peter föri på en kaffe =) Det var super nice =) Sen blev det kvällen för oss, så onsdagen va lugn och gó =)

Torsdag idag - Ja snart ska ja på kalas hos Jesperś låssas syrra Angelika som blir 13 år =) Sen 17.00 börjar jag jobba =P Nu orkar ja inte skriva mer =P Ap less nu!


I'am Fabulous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback