Tjoho :)

Fick sovmorgon av Jesper imorse, han klev upp med Nemo kl.7 och jag fick sova till kl.11 :D Söt han är :D Mama har varit en stund här också, pratade lite om allt möjligt :) Hon läste min och syster blogg om brorsan, när hon läst klart syrrans börja hon grina :( Men ja sa att allt är bra nu och att de inte finns nått att oroa sig för längre :) Min bror drar iväg till sundsvall imorgon, ska bo på ett vandrar hem nära min kusin Linda och hennes man Stefan och deras 2 barn Elvis & Mio :) Dennis ska få jobba hos Stefan och få tjäna lite pengar :D Bra att han kmr ifrån skit kramfors ett tag, de behöver han! Min älskade bror betyder jätte mkt för mig!

Idag blir en lugn dag, söndag så, ska väll till en kompis till Jesper och hälsa på bara :) Men när det blir vet ja inte riktigt. Sen ska brorsan komma och hälsa på innan han drar iväg imorgon :) Få säga hejdå till honom. Det är vad ja vet om än så länge ;) Nu ligger mina små grodor och sover sött medans ja sitter här ;) Men inte kan ja sova med dom, alldeles för pigg för det ja :P Snackar med min gó tös elionor på msn också :) Underbar hon :D Hon ger en verkligen stöd då man behöver det, finns ingen som hon :D

Jaja, få se om ja skriver mer i bloggen sen.

Herrå!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback