Eftermiddagen/kvällen.

Det blev att man gick till Jesper´s kompis och fikade och snacka en stund, va trevligt :D Sen så kom morfar och hämtade oss klockan 17.15 :) Skulle till dom där brorsan håller hus :) Blev juh inte så att dennis kom hit idag så ;) Har nå söta kort sen därifrån idag :D Satt och fika & drack kaffe och snacka massa skit :) Allmänt trevligt bara, kom nyss hem därifrån :) Älskar min släkt som ställer upp för min bror sådär :D helt fantastiskt! Inge många som gör det!

:)<3

Min bror, 3 dagar sen det hände. Lite sliten :S Men min älskling´s bror för det :)
:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå där!

Här kommer jag att vara stammis. Kul med bloggar! Får jag adda Perfect på MSN? :P Krams

2008-09-15 @ 20:29:54
Postat av: Bella

Det var jag, Bella som skrev föregående kommentar, men namnet försvann :/

2008-09-15 @ 20:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback