Rycka sig i kraggen!

Nej nu får ja rycka mig i kraggen, varit sjuk i 3 dagar nu, haft ont i bihålorna, liksom blivit lock för öronen och näsa och haft riktigt ont i halsen, halsmandlarna har varit uppsvullna så det har varit svårt att svälja åså har man varit lite hes i rösten... Idag är den bättre dagen iallfall och ja gick in till Petra på Hemköp och sa att nu mår ja bättre bara att ringa om det kmr in nå jobb, och det skulle hon göra :P Har juh inge jobb på hela veckan nu,  på måndag jobbar jag på kryddansförskola sen var det nå dagar på hemköp med nästa vecka som ja inte kmr ihåg vilka dagar det va..? Ähh, tur att man har skrivit upp allt i almenackan :) Är det nån som ätit Caranbola (stjärnfrukt) nångång? Undrar om det är gott, köpte hem en sån från affären idag och tänkte testa :) Få se vad det visar sig hur det smakar, luktar gott iallafall! Åt en super god middag idag, stekta fläsk kotletter, potatis och champinjonstuvning som ja gjorde ALLLLLLDELES själv, och nöjd blev jag! Mums! Propp mättare än proppmättast blev jag med, haha! Har varit hos grannarna en sväng med Nemo idag med, Nemo lekte som attans med Micke´s son Linus som är 3 år i Januari :) Så roligt och se Nemo ha kul med andra barn :) Och ja och Karin snacka en massa dynga som vi alltid gör :) Gillar mina grannar starkt! Syrran kom hit på hennes lunch idag med, ja gjorde sallad med skinka, ost, rödlök, isbergssallat, ägg, gurka & tomat, GOTT! Syrran mumsa i sig en massa iallafall, bra det! Nää nu ska jag kika runt lite mer på internet, skrivit lite iallfall!

Grattis Matti & Bettan som fick en super söt Julia igår klockan. 06.47, 4625g och 52cm lång ! Läntar tills jag får se henne!( Bara sett henne på kort )

<3 Är ja lyckligast i världen kanske, jag har mina underbara och dyrbaraste skatter Jesper & Nemo, mina allt! Jag lever för er, ingen Jesper & Nemo ingen Mikaela! <3

Jag saknar min kära bror jävligt mkt, men snart ses vi och ja längtar såååå mkt!

Många jag har som besöker min blogg varje dag :) 19 st idag :) Vilka är alla, skriv och berätta :)

Älskar Jesper & Nemo, Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag besöker:) hehe

2008-12-11 @ 13:45:55
Postat av: ElliCaramelli

Jag läser och snokar i din blogg xD



Har för mej att frukten är rätt så god, har ätit den men kommer inte riktigt ihåg HUR den smakade, men eftersom jag ätit den fler än en gång så kan jag inte tyckt den va äcklig..-haha-

2008-12-11 @ 14:41:59
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag såklart :)

2008-12-11 @ 20:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback